God morgon!

Idag har vi vaknat helt på fel sida.. Drömde nått konstigt, som faktiskt inte var helt fel.. Lite tråkigt att man vart väckt bara.. Den där jädrans Rascal väckte mig.. Jag visste knappt ens att han var inne i sovrummet men tydligen.. *suck*

Nu ska jag lägga mig lite på soffan och se om jag kanske lyckas vila lite och sedan blir normal igen..
Kanske ska sätta i telefonsladden i telefonen igen men vet inte om jag vill det.. Orka med jobbiga människor som ringer.. :P Nej den får nog vara utdragen ett tag till..

Ska väl leta upp nån frukost och lägga mig i soffan och bara göra ingenting! Fy f*n vad nice! ;D

Vad ska ni ha för er idag då?


Felicia och Elliott utanför Dax i Uppsala

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

så söt bild! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback