God morgon!

Jag hade satt klockan på 10.30 och vakna först för ca 30min sedan.. :S Skumt.. Jag har alltså inte hört när klockan ringde imorse.. Väldigt konstigt för att det verkar som att jag har stängt av den på nått vis för att annars ska den ju ringa igen efter 9min.. :S Jag måste ha varit väääldigt trött! :O Skummers.. Jag som har saker jag ska hinna med idag.. Jag får göra mitt bästa att fixa och trixa innan Udden och Elliott kommer hem..

Just nu sitter hundarna och äter iaf. Frukosten kommer lite sent. Men dom är ju lika sega dom så dom har ju också sovit och inte väckts av klockan så dom går det ingen förlust på.. :P
Så fort dom ätit klart så är det dax för första prommisen.. Dom lär ju vara lite kissnödiga.. Fast eftersom vi var vakna sent fick dom ju en nattkisstur innan vi gick och la sig så summa av kardemumma så har det väl gått lika lång tid mellan kissturerna som det brukar när vi lägger oss tidigare och går upp tidigare.. :)

Nu verkar dom börja bli klara så nu ska jag slänga på mig kläderna och springa ut och få lite friskluft! Ska ta soppkassen med mig för er som är nyfikna.. ;P *haha*

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jasså gör du de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback