God middag..

*thihi* Inget God morgon inlägg idag.. Hade helt glömt bort. :P

Vart först väckt vid halv 8 av att Elliott tyckte det var dax att gå upp. Tur att det är torsdag och Udden e här. ;) Var bara att skicka ut honom. Udden måste ändå ändra om dygnet då han ska upp och jobba kl 6 imorgon, då kan man ju inte ligga och sova hela dan för då går det inte att somna på natten.. Det vet vi alla mkt väl.. ;)

Så då var det bara att somna om. Vid 10 vart jag väckt av nån som tyckte jag skulle följa med till dagis.. Skit ont i ryggen och lite halvt irriterad sa jag att dom får minsann gå till dagsi själva då vi skulle vart där vid 9 och jag vet sedan innan att min ryggvärk tar minst 30min till 1timme på sig innan den är "gå-bar" sas.. Så dom fick snällt packa ihop sakerna och gå till dagis. :)

Elliott var tydligen på sitt bästa uppvisar humör! Han hade pekat på klockan och sagt "Klocka", fast inte lika klart :P, och sen hade han sagt "Tic Tac Tic Tac".. :D Duktig pojke! :D Det är inget vi direkt propsat på att lära honom så det måste han ha plockat upp nånstans på vägen. :)

Sen lite senare att dom lekt med lera och då hade Udden plattat ut en rund boll och då hade Elliott ritat dit då ögon och sedan pussat på den! *thihi* Min lilla gosboll! :D Sötnöt gånger 1000! :D

Sen har jag för mig att han hade gjort nå mer men det har jag helt glömt bort nu.. Det kommer väl senare förhoppningsvis! :)

Ska väl tillägga för er som inte vet att Elliott är 1år och 8mån.. ;) Duktig för sin ålder mao! :D


Elliott 1år och 6mån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback