Filmtips?!

Jag har fortfarande inte gått än.. Ja jag vet: Jag är seg! Har jag alltid varit så det är ingen nyhet.. ;P

Funderar lite på vad för film man ska kolla på ikväll?! Har såå lust att se nån bra film.. Eller ja den behöver ju inte vara bra utan bara lite underhållande för nån timme lr två.. Eller mer, jag kan ändå inte räkna så det spelar ingen roll.. ;P

Det är bara det att alla filmer man har hemma har man ju sett alldeles för många gånger.. Jag vill se nån ny bra film.. Eller ny behöver den inte vara men ny för mig iaf! :)

Ja ni förstår vad jag menar..

Nån som har nått bra film tips?! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kolla på Morgan Pålsson-världsreportern om du inte sett den ;) den är ganska underhållande =P

Postat av: Patrik

Kolla på tjejen mins sida.. Hon brukar skriva om de filmer vi sett. De senaste har varit bra. Klart den är bra. Det är ju din hamster!

2008-08-30 @ 18:37:39
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback