Färdighandlat och grejjs..

Ang grejjs så har en kompis till mig en hamster som heter Grace! Och jämn när hon säger "den där Grace" så undrar jag varje gång: "Vilken jävla grejjs?!".. Sen skrattar jag lite tyst för mig själv.. Säger inget.. För hon skulle inte förstå min konstiga humor.. *haha* :P

Var ju och handla förut.. Vart inge kebabtallrik för att jag hitta Jägarbiff istället.. Såna där frysportioner.. Super god är just den tycker jag! :) Så det vart den istället.. Fast jag hade gärna åkt och ätit middag med
Tumadre istället.. ;P Såg ju såå mkt godare ut! :D Fy blir ju nästan hungrig igen bara av att se det.. *mums*

När jag kom in i butiken så hittade jag jordgubbar men dom såg lite ledsna och råa ut så dom ville jag ju inte ha.. Men då kom suuuuget fram.. Nått ska jag minsann mysa på ikväll när jag är ensam hemma.. Men vad?! Tacochips och gucamole?! Nej avokadona ville inte vara med i leken, alldeles för omogna.. :P (precis som jag *haha*)
Fruktsallad?! Nej orka.. :P Fast en cantalope melon fick följa med hem.. Eller en halv iaf.. Fy vad gott! :D

Men så kom jag på det! När jag såg chokladsåsen.. Fy vad gott med MARÄNGSWISS!! :D Long time no see! ;P

Så ner med lite bananer, sprutgrädde (orka vispa egen :P), maränger och allt sånt som är behövligt när man ska äta nam nam.. :) När jag kom till godiset så tänkte jag att jag ska nog förlusta mig lite i ett par geishor också.. Men vad tror ni?! Joo dom var ju självklart slut! Inte min dag mao.. :P *thihi*

Jag var lite rolig också som köpte med mig hem glass.. :) För ni ser ju att det behövdes verkligen! ;P



Och då har ni inte ens sett detta facket.. :P *haha* Tror ni vi gillar glass här hemma lr?! ;P



Hittade lite filmer också så det vart två såna också.. :) En film med Paris Hilton som såg ut att vara lite rolig och sen "The Commitments".. Har för mig att den senare ska vara väldigt bra.. :) Fanns ju inte så jätte mkt att välja mellan om jag nu inte hade velat köpa Babar lr nån annan barnfilm.. ;P



Sen måste jag ju visa vad jag redan har smockat i mig.. :O Ojj ojj förlustat mig mkt ikväll känns det som.. Fast än har jag ju bara ätit den där.. *thihi* Så ÄN har jag ju inte förlustat mig så mkt.. Men det kommer väl.. ;P *haha*


Den var super smaskig.. ;) Kärleksmums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback