Elliott lämnad..

Ja nu kom man äntligen iväg till dagis så nu är Elliott lämnad.. Han kom väl bara sisådär 30-45min försenat.. :P Men det går bra det med.. ;) Så länge dom inte ska iväg nånstans så funkar det ju för än så länge har ju inte jag någon tid att passa.. Men sen lär det väl bli värre! Då lär vi väl bli tvugna att gå upp tidigare.. Blää!! Jag är verkligen ingen morgonmänniska så det är inget jag ser framemot.. :/

Nu håller jag på att göra lite kaffe. Ska väl fixa några smörgåsar också innan jag beger mig ut på lite ävenyr. :) MÅSTE skriva in mig på arbetsförmedlingen.. Skulle ju gjort det för ett bra tag sen.. Försökte ju i torsdags förra veckan men det var inte så lätt med ett barn som klättra ur vagnen så fort vagnen stanna.. :/ Så nytt försök idag. :) Men först måste jag bli lite människa.. ;P


Kommentarer
Postat av: Bäzz

Vilken låt vill du helst vakna till? Ha det guld. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback