Bio sugen eller kanske bara sugen?! :P

Usch nu ska jag nog lägga mig och vila en stund. Är sjukt trött efter nattens sömnfattiga natt.. Men för att ni inte ska ha tråkigt så ska jag här ge er något att göra! ;)



BLI MEDLEM HÄR!!

Då blir jag så här glad:

Ser väl mer glad än galen ut men men.. *haha*




På Supergratis kan du samla ihop poäng som du sedan kan byta in mot tex; Trisslotter, Presentkort, Biobiljetter, Kondomer eller varför inte samla ihop till en Ipod shuffle, psp slim, xbox 360 eller nintendo wii?!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Klart du måste testa lyckan i den tävlingen :D

Postat av: Johanna

jag är¨sugen på bio jag med

2008-08-26 @ 13:30:19
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback