Äntligen klar..

Nu har jag gått igenom alla BK inlägg och sitter nu här med huvudvärk och illamående.. :( Elliott somna för en stund sen av utmattning på golvet.. Min älskling är trötter och sjuker.. :( Inte kul juh.. Och jag mår inte bra jag heller.. This sucks.. :/

Känner mig arg oxå.. Ingen bra blandning.. Ska gå och försöka hitta nå skoj att äta.. Se om jag får i mig nått.. Om jag har nått hemma dvs.. Sen måste jag ju städa lite iaf.. Kanske dammsuga nånting iaf.. Skrev ett sms till kusinen att hon får minsan slå sig fram i skiten för att jag orkar verkligen inte städa idag.. Mår inge bra alls.. :( Och jag som ska jobba imorgon.. Inge kul..

Ska sätta igång lite kaffe nu.. :) Det behövs..

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja tycker de är kul

Postat av: Patrik Wallin

Får du många kommentarer?? Önska jag att jag fick. Har iaf en ny blogg nu. Får se om man kanske kan få mer nu på blogg.se. Ser lovande ut iaf..

2008-08-08 @ 16:23:12
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback