512 bilder..

Håller just nu på att laddas över från kameran till datorn.. :)

Länge sen jag ladda över bilder.. Men det är ändå alldeles för få bilder för att vara mig.. :/ Märks att jag inte tycker om kameran lika mkt längre.. Den blir ju tyvärr bara sämre och sämre.. :( Har ju haft den i 2år nu och nästan i snitt tagit kanske 100 bilder per dag.. Eller nått sånt iaf.. ;) Så då tär det ju självklart på kameran..

Jag försöker önska mig en systemkamera i födelsedagspresent blandat med julklapp men nej.. Udden har sagt att han kommer ALDRIG att köpa en digitalkamera till mig.. Så det blir till att gå ut  och jobba.. Lite svårt då jag nu lever på existensminimum. Då har man inte råd med nån kamera överhuvudtaget. :/ Jag har tom försökt att det kan vara födelsedag och julklapp för 2år eftersom dom är ju inte så billiga men han går inte med på det heller.. :/ Taskigt.. :P

Nej vill man ha nått får man se till att skaffa det själv.. Inte mer än rätt men men.. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja dom är så bra

Postat av: Johanna

jaså har du de .

2008-08-05 @ 17:06:15
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback