Tudelu..

Här är man knappt hemma.. Sitter här och skriver att jag är hemma igen och att allt ska gå tillbaka till det normala.. Vad händer då? Jo jag åker hem till mamma för att vara barnvakt och blir kvar där två dagar.. *haha* :P

Hennes internet är helt fucked up så det är ingen idée att försöka sig på nånting där.. Igår kväll så slutade det att funka runt ca 12-tiden på kvällen och när jag satte mig där vid 7-8-tiden så hade internet fortfarande inte kommit igång.. Jag sa till mamma att hon har nått skumt barnlås som gör att datorn stängs av om nätterna för att man inte ska bli fast framför den och hon gick på det.. Eller nja kanske inte riktigt.. :P

Just nu är det typ kill-kväll hos mig.. Kim, Udden och Martin sitter och spelar ps3.. Massa lattjo tycker dom.. Tråkmånsar.. :P Själv ska jag gå lägga mig nu tänkte jag. Ska upp och jobba imorgon. Blir hämtad vid 08.30 så det gäller att gå upp och vara vaken då.. Annars ligger man risigt till.. *thihi* ;P

Måste bara gå och ta ut pengar innan jag går och lägger mig för att jag ska köpa lite saker till några vänner tills utställningen på söndag.. :) Har lite beställningar.. ;P Så får hoppas att sakerna finns.. Sen måste jag ju komma ihåg att fråga efter sakerna till utställningen.. :) Jag blir nog inte poppis om jag glömmer bort det.. :P

Men nu ut med Ollan och hämta pengar och sen blir det sova sova säng säng säng.. :)

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Toge

Haaalllååå, jag tycker att i ska ha en sådan där kväll som vi alltid hade innan de 2 små trollen föddes! sådär var uppe sent om nätterna och kollade film och blev övertrötta så vi skrattade sååå mkt åt ingenting..och käkade en maaaaaassa geisha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback