Trötter..

Här sitter jag och är tröttare än vanligt.. Måste packa ihop alla grejjer så att det bara är att packa ner hamstrarna imorgon och sen dra.. Utställning som kallar igen.. Denna gång ska jag dock inte ställa några själv utan ska dit och omplacera nägra hamstrar och sälja lite transportburar.. :) Tjäna storkovan.. Yeah right.. *haha* :P

Tåget går från Knivsta kl 07.53 så det är bara att masa sig upp och se glad ut.. :P Hoppas verkligen att jag kan packa ner allt i en och samma kasse! Annars blir det jobbigt.. :/ Hoppas jag får plats med allt och orkar bära.. Annars har jag problem.. :S Det är stunder som dessa man önskar att man hade körkort! Det hade varit så himla mycket lättare! Men men nu blir det upptåg och sedan pendel hela vägen ut till Kallhäll.. Dumma bussar som inte gick som dom skulle.. Annars hade jag kunnat halvera min restid men det ville sig tydligen inte.. *suck*
Well well bara jag kommer dit så.. ;P

Nu ska jag börja packa! Sen ska jag slänga mig i sängen! Natti natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback