Sova..

Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt lång promenad med hundarna.. Gick hemifrån strax efter 21 och kom inte hem förrens nu.. Okej jag fuskade lite då och gick till mammas jobb och har varit där tills nu.. *haha* :P Vid 22.30-tiden kom Kim oxå och gjorde oss sällskap. Så jag fick sällskap av honom på vägen hem nu.. Slapp jag hålla i den där Daisy som bara drar! Jag ska köpa ett sele till henne imorgon så att hon ska förhoppningsvis dra lite mindre då!

Och nu är det väl dax för mig att gå och lägga mig.. Ska ju gå upp senaste kl 8 imorgon för kl 8.30 går bilen till jobbet och då är det ju bäst om man är uppe då.. ;P Annars blir dom inte glada på jobbet.. *haha* :P

Så nu ska vi sova sova säng säng säng!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback