Pirrigt..

Nu har jag precis klickat iväg en jobbansökan. Lite halv läskigt faktiskt! Jag har inte sökt så många jobb tidigare så det är lite spännande! Man ska väl tänka positivt.. Sista anmälningsdag var idag så det vart lite brått om man säger så.. ;P Får bara hoppas att det tilltalar anställningsfolket annars är det deras förlust.. :P

Det ska öppnas ett nytt Arken Zoo i Nyby i Uppsala så dom söker ju nu efter 3st Tills vidare/Deltid/Extra vid behov. Vad det innebär har jag ju däremot ingen aning om men förhoppningsvis lagom mkt arbete.. ;P

Så nu har jag suttit i några timmar och skrivit om mitt cv och skrivit ett personligt brev. Mitt cv var senaste uppdaterat för ca 3år sedan.. Dvs 2005. Jag är inte längre 20år och dittan och duttan.. :P Massa saker som man skulle ändra.. Hoppas bara att allt vart rätt nu.. Jag är ju lite ringrostig när det gäller personliga brev och så. Det vart lite långt det här faktiskt.. Får hoppas att det inte vart för långt bara.. ;P

Nu ska jag gå upp och prata med mamma och se om vi blir hemskjutsade eller vad som händer.. Var ju inte riktigt meningen att det skulle ta sån här lång tid... Jag trodde jag skulle klara det på en timme.. Tji fick jag.. :P

Men nu e jobbet sökt iaf. Så nu behöver jag inte gräma mig för att jag skulle ha missat sista dan eller nått. Nu om dom inte hör av sig så är det som sagt deras förlust och inte mitt misstag då jag gjort vad jag kunnat..

Man ska väl inte räkna/hoppas för mkt på att man får det första jobbet man söker efter flera års sjuksrivning och mammaledighet.. Det skulle ju vara lite väl fuskigt inför alla andra som söker jobb efter jobb efter jobb.. :P

Men mitt McDonalds jobb var ju det första jobb jag sökte och det fick jag ju så varför inte.. ;P Fast dom är väl inte så kräsna, dom tar vad som erjuds.. *haha* :P


Kommentarer
Postat av: Toge

Jag håller tummarna för att du får jobbet!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback