Otur..

När ska den här himlans oturen ta slut?! Ska den någonsin ta slut? *suck*

Har idag köpt två kaniner som enligt annonsen skulle vara lejonhuvade honor och när jag får hit dom så är dom teddysar och EN hona och EN hane.. :S Inte alls vad jag var ute efter.. :/ Dum som jag var så kollade jag ju inte kön på dom förrens jag hade kommit hem innan jag satte ner dom i buren.. Får se vad Gerd säger.. Dom är ju både för bepälsade och den ena är av "fel" kön.. *suck*

Det var ju inte alls länge sedan jag köpte en hamster som hane som senare visade sig vara en hona och blev då i helt fel färg så jag har ingen användning för den.. Låter lite taskigt men så är det..

Jaja.. Får se vad Gerd säger imorgon när jag kommer med dom då.. Tror nog att hon kommer att ta dom iaf men sucka högt.. Men om hon inte vill ha dom så får jag ju stå mitt kast! Då sitter jag här med två extra kaniner.. Jag som har dåligt samvete över lilla Frank som sitter där ute i sin ensamhet.. :( Fast då skulle han ju få sällskap iaf.. *thihi*

Ingen idée att sitta och älta det nu.. :P Bättre att kolla på Ugly Betty och varva ner lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback