Nu åker jag..

Ja då bar det av hem till mamma igen.. Idag ska jag vara barn och hundvakt nästintill hela dagen.. Trevligt trevligt.. Eller ja det återstår ju att se.. Skönt att Astrid åkt därifrån iaf så man slipper hålla koll på Oliver och henne.. Hon löper ju och trots att Oliver är kastrerad så hoppar han på och fastnar i henne.. Dom har fastnat 3ggr än så länge.. Men tji får hon för det kommer inte komma några valpar! Han är kastrerad sedan 5år tillbaka så det finns inge krut i den kanonen längre! *haha* :P Det vore ju hemskt annars för att Astrid är ju hans systerdotter! Usch på dig Oliver!

Jag ska väl göra mig klar och Elliott oxå.. Men först måste jag sopa upp massa jord som han haft ut på golvet. Och alla mackor och välling och jag vet inte allt han haft ner på golvet som stod på köksbordet.. *suck*
Han bevisa ju bara det folk alltid säger: Man har inte tid att gå på toa när man har barn! Kan ju tillägga att jag gjorde bara nr 1 och endå hann han ha ner alla dom där grejjerna! *suck*

Well well bara att städa upp och sen börja packa iordning och klä på oss.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback