Morrn Morrn!

Här vart man väckt för ungefär 1½ timme sedan då Elliott tyckte att vi skulle gå upp.. Fast jag har legat och dragit mig lite i sängen medans han har lekt inne i sovrummet.. Men sen tröttna han så då var det bara att öppna dörren till resten av lägenheten, byta blöja och sen ge honom välling. :) Efter vällingen fick han en smörgås med pålägg på, han åt upp pålägget och sen kasta han smörgåsen på golvet! *haha* Då vart Oliver glad..

Nu håller han på och klättrar i leksakslådan.. Och hälsar på Östern som står i en bur brevid och väntar på att få rent.. ;P Man får hålla koll bara så att han inte har ner buren på golvet för att då blir nog inte Östern glad.. :P Honom måste jag förövrigt åka in och lämna tillbaka..Jag borde nästan göra det idag då jag nog inte kommer att hinna imorgon.. :/ Vi får se hur det blir.. Ingen som ska åka från Knivsta/Uppsala till sthlm som vill ha honom med sig? ;P

Nu ska jag sätta igång lite kaffe.. Och sen börja plocka på köksbordet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback