Köpbegär..

Usch fy tvi och bläää!! Jag har köpbegär nått så in åt bängens!! Det kliar i fingrarna! Jag vill ha allt och lite till just nu! Livsfarligt.. Jag har inte råd med sånt.. :/ Får se om jag kan konvertera om "köpenergin" att bli "STÄDenergi" istället! Det hade ju varit toppen.. ;) *thihi*

Kanske dax att fixa iordning lite mat oxå.. Var ju ett tag sedan frukost.. Men Elliott har sprungit runt och hittat kakor överallt.. *haha* Jag vet inte riktigt vart dom kommer ifrån.. :S *haha* Sen så hittade han lite godis oxå.. Inte bra.. Han kommer med godiset i handen och säger: "Kaka".. *thihi* Så sött! :) Jag har försökt lära honom att det heter godis och inte kaka men det kanske e dumt.. Bättre att han säger kaka när han är så här liten.. ;P Han är ju trots allt bara 1½ år, alldeles för liten för att äta godis mao.. Men är man klantig och inte ställer undan efter sig så får man skylla sig själv.. Det gäller bara att komma ihåg att borsta tänderna sen! Annars kan det gå illa för dom små "bissingarna"!

Nu ska jag ringa mamma.. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hatar att inte ha pengar... Måste hela tiden låna men nu får jag inte de längre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback