God morgon!

Här är man uppe med tuppen.. Eller nja kanske inte riktigt men nästan.. Känns som det var länge sedan jag var uppe så här tidigt! Och det var det väl mer eller mindre.. Elliott har ju haft lite konstig dygnsrytm på senaste tiden iom att vi har sovit hos mamma och han har velat gå och lägga sig när jag har gått och lagt sig och så.. Men nu är det minsann slut med sånt! Nu är det läggdax kl 20! :) Och sova i egen säng istället för samma säng som mig.. :P Jag sover så mycket bättre då när jag inte har honom sparkandes på mig.. Och jag behöver min sömn! Annars har jag lätt för att bli lite grinig.. Och det vill vi ju inte!

Nu ska jag fixa lite mera välling till Elliott för att han vill ha mera.. :) Får se vad dagen mer har att erbjuda.. Jag längtar redan till att sova middag iaf.. *haha* Fast det borde jag kanske inte göra eftersom jag ska gå och lägga mig i bra tid i kväll eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon! :)

Vad ska ni ha för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback