Dinosaurier..

Jag har fått noja på dinosar! Igår när vi var i leksaksaffären så var jag tvungen att köpa en dino grej till Udden där man skulle fylla ett ägg med vatten så skulle pulvret i bli is (nja isliknande iaf) och så skulle man få gräva fram lilla dinosaurien ur isen.. Jätte rolig.. Eller nått.. :P Det sluta iaf med att jag fyllde den med vatten idag eftersom Udden inte gjorde det på en gång när han fick den igår.. :P Och idag var vi på leksaksaffären här i Knivsta och kollade och då hittade jag en ny dinosaurie ägg grej som jag var tvungen att köpa till Udden! *thihi* Den skulle man oxå fylla med vatten men där skulle ägget kläckas och ut skulle en dinosaurie komma.. Men den verkar inte riktigt funka som den ska.. :/

Finns just nu massa roliga dinosaurie grejjer i leksaksaffärerna som jag vill ha!
Finns iof även andra saker jag oxå vill ha.. *haha* Men jag har ingen som jag kan köpa dom till som ursäkt.. :P *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback