Usch Usch Usch..

Var precis inne på toan för att göra mig iordning för natt, ja jag vet lite sent men men.. Vad tror ni händer när jag står där och ska börja borsta mina tänder?!?!??!!?! Jag känner nått som kittlar på benet, kollar ner och vad ser jag?? Jo en SPINDEL!!! *bläääääää* Har lite lätt spindel fobi så jag får verkligen bita mig i tungan för att inte börja skriva men blä blä blä.. Lyckas iaf få bort den från mitt ben, men den hamnar på golvet.. Har inte hjärta att klämma den, utan jag tänker: "Ja jag slänger ut den genom fönstret".. Öppnar fönstret och vad finns där?? Joo myggnät!! Så där kommer han ju inte ut.. :S Men jag gjorde iaf så att jag stängde ut honom, så nu sitter han mellan fönstret och nätet men han är säkert smart så han hittar nog en väg ut.. För nog såg det ut som en han.. Kollade inte så noga men tyckte mig se små huggisar där fram.. Och som vi ALLA vet så är det ju bara hanar som har fram huggisar för att ha större chans att bryta sig loss efter parning eftersom honorna äter upp hanarna när parningen är klar.. ;P

För att ha spindelfobi är jag rätt duktig iaf.. ;P Det är mamma som har lärt mig.. Samma som med Tvestjärtar; inte visste ni att dom är väldigt duktiga dagmammor som passar varandra ungar när de andra är ute på dåligheter?! Eller att det som sticker ut på baken på dom inte är nypgrejjer utan deras vingar..
Sen om det här är sant lr om hon bara sa det för att jag inte skulle vara lika rädd för dom vet jag ju inte.. Kan ju säga att det inte funka iaf.. :P Varken med spindlarna lr tvestjärtarna.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback