Uppsala by day..

Åkte iväg med mamma och kusinvitamin Jeanette till Uppsala.. Eller först åkte vi ända ut till Björklinge för att köpa en kaninbur.. D ni.. Gammal och ranglig. Men med två fack.. Så nu har jag plats för en till.. *haha* Nää riktigt så illa är det inte utan det blir att Alex får komma hem igen.. :) Fast frågan är om man ska sära på henne och Stampe när dom trivs så bra ihop.. Funderar på om jag ska vinna på Lotto lr nått så att jag har råd att kastrera Frank Zappa.. För då skulle ju han och hans mamma kunna bo ihop.. :) Han är ju så himla go..
Fast jag är ju fortfarande kär i Nala och vill igentligen att Frank och hon ska bo ihop, men Louise e snål och vill inte dela med sig av henne.. *haha* I don't blame her.. Så vacker och sååå trevlig!! Till skillnad från den här griniga lilla My som finns här hemma.. *haha*

Än så länge har jag inte fått nått svar på mina kaninungar heller.. Inte bra.. Får se hur många som blir kvar här då.. :S Börjar redan känna av dom.. Det retar nått enormt i halsen.. I värsta fall får jag väll skänka bort hela skaran.. Men det vill jag ju inte.. Men börjar fundera på allvar om jag kanske ska leta nytt hem till My.. Har ju funderat flera vändor hit och dit men hon har ju hittills fått stanna.. Förutom den vändan hon var till Kista(tror jag det var) fram och tillbaka igen.. Men men.. Vi får se.. Kan ju tyvärr inte ha hur många som helst.. Tycker nog att det räcker med en här hemma.. Men hemma hos mamma kan jag ha 100 st.. *haha* Kan släppa dom fria så kan dom bo där och föröka sig på tomten.. Om vi har riktigt tur så hoppar dom över till grannens tomt oxå.. :P Och kanske anfaller deras unge.. Nää nu var jag väll dum.. *haha* :P

Men vidare till mig igen då.. *haha* :P Efter vi hämtat buren så åkte vi in och köpte en ny hemtelefon till mig.. Sen var vi hungriga och åkte till Marianns grill och kebab.. Och där åt vi kebabtallrik.. Det var faktiskt gott.. Inte vad jag var sugen på men ner slank det, och det smakade rätt bra.. Såg att kebaben kom från samma ställa min ena hamster kommer ifrån så jag funderade lite på om kebab kanske igentligen är  ett annat namn för hamster.. *haha* Men hur många hamstrar skulle det inte behövas för att få upp på en sån där köttpinne.. *asg*

Har ju glömt att säga att vi har haft besök nästan hela dan och jag har knappt varit hemma.. Det är väl trevligt.. *haha* Men hon kom ju ändå mest för att träffa Elliott så hon var väl inte direkt så ledsen över att jag inte var hemma... Det kvitta nog för henne.. Det är Uddens fostermor som varit här.. :) Elliott fick lite presenter och även jag fick en present; en kökshäxa.. Jätte fin!! :D Sen fick jag och Udden en present tillsammans men det står "Till Alexander" på den.. Det är en signerad skiva av Andreas Johnson.. D ni, det har inte ni.. Vad ute ni e då.. *haha*
Roligt roligt.. Kom på att Udden berättade ju att Eijla ringde och sa att hon träffat på honom och fixat autograf till honom.. Vad jag skratta, för Udden ÄLSKAR ju Andreas Johnson.. *asg*

Nää nu ska jag ta min kaka och dansa vidare.. Borde få Udden att hjälpa mig ut med den där "hallmöbeln".. Vi har ju inte gjort nått som stått på den där lappen idag som vi skulle gjort.. Och imorgon kommer Inger.. *ooops* Jaja det går ju inte direkt att göra nått åt nu.. Det som är är.. Går inte att vrida tillbaka tiden.. Eller går det.. *hmm..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback