Tv hylla..

Jag hade ju hoppats på att vi skulle åka och hämta min tv hylla idag, men så hittade mamma den på jysk internet butik i lönn istället för 5-700 spänn billigare.. Jag hade ju tänkt köpa den i ek eftersom trä färg e grymt mkt snyggare än vitt.. :P Men dom hade ju bara vitt för 1500kr eller ek för 1700kr.. Och då ville jag hellre ha ek..

Men nu hittade mamma den i lönn, den "färg" jag hade tänkt mig från början, dvs samma som syrran har hemma hos sig.. Och hur mkt kosta den på sidan?? Joo 1000kr!! Helt klart värt det.. ;P Fast sen blir det ju 299kr i frakt, men även med frakten blir det ju billigare än 1700kr, och då slipper man ju bensinpengarna.. :P

Så jag är rätt nöjd just nu.. :) Tror Udden kommer bli rätt glad när jag berättar det för honom oxå.. ;) Fast inte betyder det att han får tillbaka några av pengarna jag lånat av honom.. *mouhahahaha* :P *haha* *thihi*
Jo om han snäll kan han få nån krona lr två tillbaka.. :P Måste bara sätta undan de 1300kr så att jag inte gör av med dom innan hyllan levereras.. Skulle kunna ta upp till 2v. Men då kanske jag hinner fixa så att jag får in den i lägenheten, för som det är nu får man inte in mkt genom dörren.. :S

Så nu skulle jag kunna ha råd att åka på den där kryssningen, men jag tänker fortfarande skita i det.. Är fortfarande helt klart besviken på Tant Grön.. Hon visste att jag ville åka med henne och ändå beställer hon biljetter med en annan kompis så att dom blir full hytt så om jag vill åka får jag sätta mig i en hytt med 3 totala främlingar.. Massa lattjo lixom.. Eller INTE!!

Men nu måste jag gå å rädda Elliotts tandborste som jag tror han precis kasta in hos kaninerna och sedan måste jag laga mat.. Får se om jag kan laga nån god korv stroganoff på den 1/4 dels falukorven jag tog ut från frysen här om dagen.. Annars har jag blodpuddig men det åt vi igår och Elliott tyckte inte om det.. :O Han spotta bara ut, vilket Oliver vart väldans glad över.. *haha*


Nu börjar "Operation Tandborsts räddning"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback