Tog mitt pick o pack och drog..

Ja jag tog mitt täcke och min kudde och har lagt mig på soffan för både Udden och Elliott ligger ju och snarkar som värsta grisarna.. *suck* Gick ju inte ens försöka sova där.. Udden är värst.. Elliott snarka bara till nån gång i bland..

Jag tror faktiskt att jag sover bättre här ute i vardagsrummet trotts kaniner, katter och hundar.. Kaniner som hoppas omkring om för lite oväsen och katter som mjölktrampar på en och en hund som ska sova brevid en, under täcket..

Är super trött men har inte lyckats sova än.. Har alldeles för mkt på gång i huvudet, men nu hoppas jag att jag ska få lite sömn när jag kommit bort från snarkar kvarten iaf.. *thihi*


Om ni är lite snälla kanske jag sätter mig ner om några timmar, efter jag sovit, och berättar hur min helg har varit.. Kan ju säga en sak redan nu: FULL RULLE KANELBULLE!!! (nää nu kom jag ju på att jag är hungrig.. :/ Ingen mat dock, mååååste soooova!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback