Ond cirkel..

Nu har det kommit till min insikt att jag har ett litet "ond cirkel"-dilemma idag.. Jag får mest gjort när Elliott ligger och sover för då kan jag arbeta i lugn och ro utan att hålla koll på vad han har för sig. Men nu är det så att han ligger inne i sovrummet och sover och det är i sovrummet jag ska jobba!!

Jaha.. Vad har vi då för lösning på detta problem?!
Joo d ser ni.. Man gör så här:

Man lägger barnet i vagnen och går på promenad och så fort barnet somnat så beger man sig hemmåt, lägger ut "barnvakten" och låter barnet sova vidare i sin vagn och sen så kan man stojja och stöka hur mkt man vill i sovrummet..

Men denna lösning kom vi ju på när det redan var för sent.. :P Så idag har vi fått göra annat medans barnet har sovit.. Dock har väl det här "annat" inte varit så produktiva saker.. :/ Borde ha diskat, bytt bur och städat hamsterburarna men istället har jag gjort andra saker.. :P Typ tagit kort på tv-möbeln för att den ska säljas.. :P Helst innan fredag ska den bort då den nya kommer.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback