Nyduschad..

Ja nu e man ren.. Ska fixa allt som ska med till hamsterutställningen imorgon och sedan ska jag gå å lägga mig.. :) Måste ju få lite skönhetssömn så att folk inte blir rädda imorgon.. :P

Första gången jag ska ställa.. Känns lite pirrigt.. Tror dock inte att jag kommer att få så bra resultat men det ska bli kul ändå.. Vet att Calottie är lite tunn i kroppen och Arthur vet jag väl inte, men på nått sätt tycker jag Calottie e snyggare och jag tror att han kommer få dåligt pga kroppen och då tror jag automatiskt att Arthur kommer att få sämre.. Well well det återstår att se.. :) Man får ju alltid hoppas på det bästa iaf.. :)

Men nu ska jag nog ta en kopp thé medans jag torkar och kanske ta en liten choklad bit.. :P Såå god..
Fast igentligen har jag väl redan ätit nog med sötsaker idag, har varit på 25-års kalas nämligen.. ;P Min kusin som blir gammal.. :D

Men nu måste jag börja packa ihop och skriva upp på en lista så att jag inte glömmer d hamstrar som ska med imorgon.. :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej där Hur gick det på utställningen???? Jag är jättenyfiken. Skriv och berätta!

2007-09-30 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback