Nu jävlar..

Ja nu sitter jag och gör lista på det som SKA göras.. Blir väl att vi får kolla på listan och göra det vi känner för och sedan mot slutet är det bara det tråkiga kvar, dvs typ DISKEN och Badrummet.. På nått sätt så hatar jag och Udden samma saker.. Inte bra det.. Nått vi alltid haft som vi fått dela på som pest eller kolera är disk/badrum.. Badrummet är ju inte så farligt men ändå är det bland de tråkigaste sakerna.. Konstigt konstigt.. Igår var jag ju och hämtade ett nytt skötbord.. Bara tredje i ledet.. :P Så nu har vi två skötbord i badrummet och ett i förrådet och det är det i förrådet som ska in och användas.. Blir att vi säljer mitt älskade badkars skötbord.. :( Men det är för jobbigt att bära på och av det varje gång man behöver använda badkaret.. Ett sånt funkar ju bara utifall man har två badrum, dvs när man har ett annat ställe att tvätta sig så att man slipper bära på och av det hela tiden.. Min rygg pallar inte riktigt det.. :/

Men skötbordet jag hämta igår hade inte skruvar, därför fick jag det gratis.. Men det går att fixa på Ikea.. Och vi var på Ikea igår innan vi hämta skötbordet men IQ fiskpinne som jag är så glömde jag ju helt bort det.. Fast vi var iof aldrig inne i själva Ikea utan bara utanför och låna toa och köpte korv.. Elliott tyckte det var mkt gott, och roligt att bjuda sin mamma så han skratta gott.. :) Jag kittla honom även under foten så att han skratta jätte gott och högt.. :D Fast sen när jag skulle visa mamma så vägra han att skratta.. *haha* Duktigt barn, man ska inte göra nått på beställning.. :P

Nu ligger lilla plutten och sover.. Förhoppningsvis sover han ca 2timmar och vaknar pigg och glad så att vi kan fortsätta städa.. ;) Han hjälper ju så gärna till.. :S Kanske inte nått som uppskattas så där jätte mkt men men man får vara glad för den hjälpen man får.. :)

Men nu ska jag väl sätta igång.. Först blir det en vända till djuren med mat och nytt vatten och lite goda grönsaker.. Köpte nämligen groddmix till de små hamsterliven igår som jag vet uppskattas.. Fast hamstrarna gör jag nog lite senare för att just nu sover hela bunten så djupt att det vore synd att störa.. Men kaninerna är uppe och pigga.. :P Funderar på att kanske redan nu lägga ut annons på de små så att jag vet att jag får dom sålda.. Fast folk vill ju oftast inte vänta när de väl valt sig för att köpa nått.. Bråkiga människor.. :P

Usch jag känner mig så slut i hela kroppen redan och jag har bara varit vaken några timmar.. Gick väll upp vid 10.30 ungefär och känner mig redan som att jag är redo för att somna in för natten.. Men jag får bita i det sura äpplet, annars blir det inget gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback