Här sitter jag..

och äter lunch.. En kopp kaffe och 3 mackor.. Det låter väl perfekt.. :P Måste laga mat åt Elliott när vaknar så jag orka inte nu.. Vill så gärna städa nu när E sover men jag orkar inte.. Är trött, men tänker inte sova för då kan jag inte sova i natt.. Men men nästa vecka då jävlar.. Då får jag inte vara trött för då förbövelens ska det bli klart!!! MÅSTE!! Jag lill!! *thihi*

Ikväll kommer dock mina två änglar hit och hjälper mig med garderoben och förhoppningsvis även spegeln och databordet.. :) Kim och Lasse kommer och hjälper mig.. :D Lasse skulle säkert klara det där själv på ren envishet men för säkerhetens skull så bjöd jag in Kim oxå.. :P
Och ikväll har jag tvätt tid oxå.. :S Allt på en gång.. :P Undra vem jag ska bjuda in för att diska.. *hmm..* :P

Ahh borde ta upp alla viktiga papper E har haft ner idag på förmiddagen, men som sagt jag orkar inte.. Och hur svårt är det.. :S Dom ligger ju här på golvet precis brevid mig.. Well well.. Jag får ju skylla mig själv om jag inte tar upp dom..

Får hoppas att jag får lite mer energi efter att jag druckit upp kaffet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback