Bacon and eggs..

Breakfast.. Nää då.. Kollar på Ellen på tv och Kevin Bacon e där.. :) Me like him.. Han är en bra skådis.. Lööööv Ellen oxå.. Hon e rooolig..

Själv känner jag mig inge rolig idag för att jag vakna upp imorse och var dunder förskyld.. Känner mig helt slut i kroppen och halvdöd.. :( Inge bra men d e bara att härda ut för att nu när Udden är här måste jag passa på att fixa hemma.. Det är såå välbehövt.. Måste ju fixa plats för min nya tävä hylla.. :P

Igår var jag ute och shoppade lite.. Det vart en "Play 2 Learn" leksak till Smelliott.. En sån där rolig sak där man ska stoppa saker i en låda.. Klossarna är formade till olika saker och sedan ska rätt kloss ner i det hålet som passar.. ;P Roligt roligt.. Kanske lite tidigt att börja med redan nu men det går fort.. Den var ifrån 1år och E är nu 9mån så det är inte så långt kvar.. Snart dax att börja planera in 1-års kalaset.. ;) Udden berättade precis att han ska vara ledig hela december så då ska vi leka hela familjen.. :) Kanske åka och bada lr nått.. Nått annat än bara vara hemma måste vi ju nästan göra.. Får se vad vi kan hitta på som inte är allt för dyrt.. :)

Sen köpte jag även en Lära gå vagn, en ROSA!! *haha* Begagnad men i fint skick.. :D Fick den plus en stor kasse med blandade leksaker för endast 150kr.. Om jag skulle ha köpt en likadan Lära gå vagn på Coop så skulle jag ha fått betala 249kr för endast vagnen så det var ett rätt så bra kap det.. :) Behöver ju inte berätta att Fischer Price Play 2 Learn leksaken nästan var dyrare än en helt ny Micki vagn.. ;P Men vi har inte köpt så mkt leksaker till E så jag tyckte det var på tiden, och om vi delar på priset så blir det ju inte så farligt.. :) Udden betalar ju hälften och jag hälften.. Fast än så länge har jag betalat allt.. Och det är väl så det brukar vara, sen får Udden stå för blöjor lr nått när han e här.. Det jämnar ju alltid ut sig i långa loppet.. Jag köpte även skor till E igår oxå.. Tänkte att det var ju på tiden det me.. ;P Blir ju bara kallare och kallare och då kan han ju inte bara gå med strumpor.. Speciellt inte om han ska börja gå oxå, då måste han ju ha lite varmare på fossingarna.. :)

Men nu är det nog dax för lillen att ta en liten tupplur.. :) Men han verkar ha fullt upp med sin nya leksak.. :D Tur att det inte var bortkastade pengar.. ;) För sånt har vi inte råd med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback