And he was gone..

Nu har Udden åkt.. Men han kommer tillbaka imorgon igen.. Han åkte extra tidigt idag bara för att han ska hjälpa nån jobbarkompis att bygga ihop nån dator så han var tvungen att åka tidigare för att hämt ut själva delarna på posten innan jobbigt.. Massa blää tycker jag eftersom det innebar att jag ar tvungen att gå upp en timme tidigare än vanligt.. Inge poppis när man vaknar och inte riktigt fattat att man gått upp.. Dvs huvudet e så täppt att man inte riktigt fattar att det är morgon.. Åååhhh vad jag HATAR att vara sjuk.. Inge skoj ju.. Och inte vart det bättre av att storhandla igår.. Men usch vad vi handla då.. Men vi måste ju ha gjort fel på nått sätt för att vi handla för ca 2000kr och mamma handla för 2300kr och hon hade hela TIO! kassar medans vi kanske hade typ 6 kassar.. :P Fast vi köpte ju blöjor oxå så det får väl räknas som en kasse.. :P Fast vi ligger ju ändå lite i lä..

Jag var även förbi Arken där på Arlandastad och köpte lite såna där zophobas äckel maskar.. Hon la dom i såna där påsar man brukar få fiskar i, om ni vet?! Och efter att vi handlat lite mat, för vi handla maskarna först för dom hade bara öppet 10min till, men då märkte jag att dom hade ju bitit hål på ena påsen så luften hade ju gått ur.. :S Som tur va hade jag lagt en Laxpasta på dom så det kylde ner dom lite så dom vart lite sega.. Kanske var tur det, annars hade dom legat över hela golvet på Ica Maxi Arlandastad.. :P Nää usch fy och tvi att tänka så.. Blä blä blä..

Kollade även in de små råttorna där på Arken.. Och dom hade ju en Blå och en Blå striped.. Fusk fusk fusk.. När jag hade råtter så var dom jätte ovanliga och alla ville ha dom, nu är dom mkt vanligare och fler människor har dom.. Så man blir ju helt klart sugen.. Och det var hanar oxå.. Mina favoriter.. ;D Men dom verkade ha skabb lr nått för att öronen var HELT sönderkliade.. :( Stackars små liv.. Dom skulle  behöva en kur med Ivomec lr nått..
Jag förstår inte riktigt hur man som djuraffär inte tar hand om sina djur bättre.. Visst dom har kanske inte fått sitt skabb därifrån men dom borde ju behandla det, för som djuraffär vill man väll ändå ha gott rykte så att folk rekomenderas att handla där och vill fortsätta handla där.. Man vill ju inte ha sjuka djur..
Jag har iof inte direkt varit där så många gånger så det kan ju vara nått tillfälligt, men tyvärr så tvivlar jag ju på det.. :/

Nu ska jag och Elliott äta frukost.. Om vi kan hitta nått.. *haha* :P Sen måste jag leta efter min mobilladdare som jag slarvat bort, allt är Kim's fel.. *grrr..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback