Världens goaste unge!

Ja jag måste väl säga det eftersom han är min.. *haha* :P

Elliott som annars brukar vara så glad och sätta på värsta glada minen så fort kameran kommer fram har nu lärt sig se ARG ut!! *haha* Det ser så rolig ut! Och äntligen så fick jag med det på bild.. *thihi* :D

Men jag kan ju inte bara sätta in en bild på det utan jag måste ju bjuda på lite mera gött.. :D

Han har ju nämligen även lärt sig att "prata i telefon".. *haha* Dvs så fort man säger "Hallå!" så sätter han handen vid örat och häromdagen lekte han med hemtelefonen så då var jag ju tvungen att säga "Hallå!" och då åkte telefonen upp vid örat.. :D Sen att den var åt fel håll är väl ett mindre problem.. :P

Och visst är han söt i sina 5 tänder.. :P Den andra framtanden är på väg även den men har inte kommit ut än..

image115

    

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, han är ju bara för söt :) den där grimarsen har man fått sätt live.. och att han kan svara i telen.. hihi.. Det kan inte vara sin mors iq han har fått :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback