Vad var det nu..

Ja jag var det nu jag skulle göra.. Kom på 3 saker men jag skulle ju bara göra två.. Då blir jag väldans fundersam över vilka av de här 3 saker som ingick i 2 saker.. *hmm...* Den ena vet jag vad det är men det är den andra som jag velar över.. Stör mig så över det att jag inte kan göra nånting.. :/
Men jag får väl göra alla tre sakerna, för då har jag ju gjort de 2 sakerna jag planerat att göra i helgen.. :P

Började morgonen med att städa i köket.. Dammsugaren hittade tom fram.. Och diskmaskinen sattes igång.. Allt det INNAN frukosten.. Elliott fick äta ensam medans hans mamma plockade och höll på.. Duktig idiot äta mask.. :P

Men nu skulle man ju behöva göra flera saker än de där 2 som ska göras pga en viss liten herre som har varit i farten.. :S Leksaker ÖVERALLT!! Man kan ju bli galen för mindre.. Och så himla trött är jag!! Orkar knappt gå å hämta nått å dricka.. Vill bara sova.. Men jag skulle göra 1 sak innan jag somna och den har jag inte gjort än så då får jag ju faktiskt skylla mig själv!!

Well well.. Får väl ta o göra den saken nu så att jag kanske kan hinna sova nån minut iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback