Urk..

Skulle precis lägga Elliott.. Hade gjort välling och så.. Men tydligen dög inte det.. Han ville inte sova så han kröp omkring lite i sängen och så upp på mig (som vanligt)  och vad gör han då??

Jo lägger av värsta kräkan rakt på min KIND!!

Urk, Tvi, Bläää, Usch, Tvi, Urk, Blää.. Ja ni förstår poängen.. Konstigt nog luktar jag nu Cotti Frutti.. *haha* :P
Eller gör och gör.. Jag GJORDE det.. :P Tvål och vatten min vän.. Det får bort även den underbaraste av Cotti lukt.. *haha*

Så det vart ingen sovande Elliott.. :S Nu sitter han under skrivbordet och pratar lite och är snorig.. :)
Han vill väll snart lägga sig förhoppningsvis.. Han verkar dock ha bajsat lite för det luktar inte gott.. Eller så är det jag.. *thihi* Men det tror jag ju inte.. :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback