Trött..

Ja fy vad trött jag är..

Äntligen har jag blivit av med mina inneboende.. Visst dom gjorde väl inge besvär men det var så osäkert ett tag om jag ens skulle bli av med dom innan den 19:de så jag känner mig lite lättad att dom flyttat nu.. Fast visst kommer jag att sakna dom.. ;P Speciellt lilla Paulie (Paul Stanley)..
Men Maria blir nog glad att få hem dom.. :) Dom tog ju bara en extra vecka på sig.. *thihi* :P

Men usch vad läskigt det var när jag försökte flytta över zebramössen till en godislåda för transporten.. Höll nästan på att klämma en.. Usch det var så läskigt så jag skickade med dom i buren (backen) dom bott i den här veckan.. Ville inte riskera att dom skulle rymma och att katterna skulle få tag på dom.. Det skulle inte vara någe roligt..

Jag får tacka Roger som tog sig tiden att åka ut hit och hämta upp dom små.. En verkligen trevlig och snäll kille!! Eller ja igentligen ska man väl säga man.. *haha* :P Om det inte hade varit för honom så skulle dom små snällt fått sitta här tills efter den 19:de.. Så honom skickar vi många tack till!! :)

Så nu är dom bara så många som dom ska vara här hemma.. Inga ungar kvar eller nånting utan nu är det bara MINA kvar.. ;P Trevligt Trevligt.. :)

Men nu ska jag kolla till maten.. Det vart lite sent.. Men bättre sent än aldrig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback