Sovångest?

Jag förstår inte.. Kan nån berätta detta lilla konstiga fenomen för mig?

Hur trött jag än är och ser fram emot att få gå och lägga mig så så fort natten närmar sig så kan jag inte gå å lägga mig.. Huvudet vill inte gå och sova.. Får en konstig känsla i hela kroppen när jag tänker på att jag faktiskt måste resa mig härifrån och gå och sova.. Jag vill inte!!

Och ju längre jag är uppe desto mer ångest får jag för att jag inte gott och lagt mig än.. Det är ju helt hopplöst.. *suckar*

Dumma onda cirkel.. Sluta slut dig..

Nått jag absolut INTE klarar av är att gå å lägga mig innan 22.. Jag tycker nästan det är för tidigt att gå å lägga sig kl 23.. Men sen när klockan slagit 00.00 så får jag ångest över att jag inte gått och lagt mig än..

JOBBIGT VÄRRE!!

Men nu ska jag sova.. Vare sig jag vill det lr inte.. :P Tv:n är ju på så det kan ju underlätta för jag får minsann nöja mig med soffan i natt.. Udden och Elliott sover i sängen.. Min 120cm breda säng.. Vi får inte riktigt plats i den alla tre.. Man kanske ska fundera på att ta tillbaka 180 sängen.. Fast den känns ju lite stor när det bara är jag och Elliott hemma, vilket det oftast bara är.. Ja du.. Det kan ju jag fundera över nu när jag ska sova.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback