Sovande bebis..

Elliott gick och la sig redan vid 20.30 idag.. Skönt skönt.. Nu gäller det bara att jag ska sova oxå snart.. Så jag inte är alldeles död imorgon.. Elliott var jätte trött o söt iaf..

Innan han gick o la sig så badade han och jag ihop.. Mkt mysigt.. :) Han älskar ju att bada den lilla plutten.. Är så skönt att vi fått bort det där skötbordet ovanpå badkaret så att man kan börja använda det lite mer spontant... Innan var man ju typ tvungen att planera sina badkarsbesök bara för att den är så jobbigt att bära på och av.. Men nu e den borta.. Den är i vardagsrummet nu.. *haha* :P Den väntar på att bli nerplockat i kartongen.. :)

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och kolla lite tv innan jag somnar för natten.. :)

Kommentarer
Postat av: Maggi

Ååh vad myyysigt.. jag vill med bada badkar med eeer ju.. Tss :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback