Sjuka människor..

Fy.. Jag kolla ut genom mitt fönster och ser att grannarna håller på och rensar och gör fint i rabatten, som dom alltid gör dessa pensionerer..
Men så ser jag att en av dom har ju inga byxor på sig!! O.O Visst han har shorts på sig, men alldeles för korta om du frågar mig.. o.O
Dom verkar ha städdag för det är himla massa människor ute och soppar och har för sig..

Men hur normal är man när man har shorts på sig i den här "värmen"?! Usch jag fryser ju bara jag ser honom..

image156

Men o andra sidan.. Hur normal är jag som tar kort i smyg på mina grannar med bara ben?! *asg* :P


Kommentarer
Postat av: Lullan

haha fan va ja garva åt den där bilden :D hahaha.. fortsätt ta kort på din knasiga grannar.. d skulle ja har gjort :p

2007-11-01 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback