Min favorit..

Jag skrev för en lååååååååååång tid sedan att jag skulle avslöja min Idol favorit så nu får jag väl ta och göra det.. :)

Det ser ju inte bättre ut än att det är denna underbart söta Bromma killen; Christoffer Hiding! :D

Detta lilla underbara musikklipp går på repeat här hemma just nu.. Både jag och Elliott dansar runt som små söta älgar på disco!! ;D

http://tv4.se/klipp/171832.html


Jag ÄLSKAR hans röst!! Tyvärr tror jag dock inte att han kommer att vinna utan det blir nog antingen Daniel eller Amanda.. Jag skulle nog tro Daniel, men det vet man ju aldrig.. Allt kan ju hända.. Det har man ju sett med både Ola och Danny.. ;P Och folk lär sig ju inte heller och blir sen jätte besvikna.. Folk fattar inte riktigt att det är upp till oss tittare utan dom tror fortfarande att det sitter nån liten Idol nisse lr nissa och har bestämt i förväg..

Fast Daniel är inte dålig han heller.. ;) En riktig 10:a när det gäller scenframträdande! Han ÄR idol!



Ahh måste ju bjuda på hans första oxå.. Man ryser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback