Långa dagar..

Igår gick vi upp och städa städa städa för att bvc skulle komma.. Vart faktiskt rätt okej.. Sen så bort till Ica maxi och storhandla.. Jobbigt jobbigt..

Jag är väldans seg.. Har massa saker jag borde göra men vill bara lägga mig och vila.. Ska nog ta och göra lite kaffe.. Jag kom på värsta idéen för nån veckan lr två sen.. Tror jag skrev om den; Kokoskaffe!! :D
Så igår på ica maxi så köpte jag kokosmjölk som jag tänkte att jag ska ha i kaffet.. Det återstår ju bara o se om det blir en hiss eller diss.. *haha* :P
Men på nått sätt måste jag pigga upp mig..

Har blivit utmanad av Maggi oxå.. Men det får jag ta sen.. :)

Kommentarer
Postat av: Lullan

Har du testat d än? hoppas att d e gott :P isf kommer ja o kkár me dej :P

2007-10-26 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback