Konserter..

Skrev precis en kommentar i  http://bebisnoja.blogg.se/1192399056_enrique_iglesias.html och svarade på en fråga om konserter.. Mitt svar:

Jag ÄLSKAR konserter!! Har varit på några genom åren så som Britney, Boyzone, Whitnet Houston, Westlife, Shakira, Usher, Destinys Childs, Christina Aguilera, Janet Jackson, BSB, Eminem, NRJ och massa såna här små "gratis" konserter som typ Tullhus 2, Toppen och alla såna program som gick.. Och även några OKEJ-dagar har jag hunnit med.. :) Och nu senast även på Dolly Parton.. Jag kan gå på konsert bara för känslans skull, behöver inte alltid vara nån jag är så jätte intresserad av att se.. ;P Fast det kostar ju lite dessa konserster på Globen och Hovet.. :/

Shit vad många konserter jag varit på!! Och jag har säkert glömt några oxå.. Vad kul!! Vill gå på fler!!
Men tänk alla dessa pengar som gått åt.. Inte minst när jag gick på Westlifes konserter; först i Globen och sedan 2 dagar senare exakt samma konsert fast i gbg på skandinavium.. ;P Det vart ju lite dyrt.. :P Men kul!! :D

Bästa konserten: Alla konserter har haft sin charm och hur kul det än var att se Dolly Parton så måste jag nog säga att  Eminem konserten var nog den bästa jag varit på om man tänker på publiken och stämningen! Hela publiken, även dom med sittplatser stod upp under hela konserten!! Sjöng med och lattja.. Men bäst var nog alla dessa Eminem kopior överallt.. Typ 50% av alla killar hade t-shirt, för stora mjukisbyxor och råblonderat hår.. *haha*

Konserter är verkligen massa lattjo!!

Kommentarer
Postat av: nojan

Men guuuuud vad många du varit på, där ligger man i lä. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback