Klistermärken..

Jag funderar på att dekorera E's leksakslåda med en massa klistermärken lr nånting.. Fantasin är just nu inte på topp, men jag vill piffa upp den på nått sätt.. Den är så himla tråkig just nu alldeles genomskinlig och ful..
Skulle behöva en till oxå så att jag kan skifta leksaker varje vecka så att han inte tröttnar.. Fast han har ju så mkt leksaker så han hinner ju typ inte tröttna iaf.. :S

Några tips på vad jag kan göra med den? Plastbytta, man har väl inte så många alternativ?!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Till leksakslådan - klipp ut roliga bilder ur tidningar och kataloger och sätt fast med självhäftande genomskinlig plast. Om du har fler lådor kan du t.ex dekorera varje låda med bilder på vilket innehåll det har och även texta ordet. Det är både praktiskt och lärorikt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback