Jobbig dag idag..

Orkar inte skriva nått så jag kopierar nått jag skrev i ett mail lite tidigare idag så vet ni vad som pågår..

Jag vakna upp hos min mormor i sundbyberg. Tänkte först att jag skulle ha åkt till dig direkt därifrån men jag glömde ju att mormor har ju ingen dator och jag hade ju inte ditt nummer så jag tänkte att jag får väl åka hem till knivsta, kolla datorn och sedan åka in till sthlm igen så sagt och gjort fick skjuts hem till min mamma.. Men när jag kom dit hade mammas ena hund värkar, så mamma ville inte åka därifrån. Astrid, som hunden heter, hade värkar från typ kl 9 och sedan vid ca 14.40 så fick hon en liten valp, men tyvärr var han dödfödd, vi försökte jätte länge att få liv i honom men det gick inte. Han föddes med rumpan först och min mamma fick hjälpa till att dra ut honom. Och sedan dess har vi vakat vid hennes sida för att se om hon hade några fler. Hon fick ha sin valp brevid sig i flera timmar för att hon skulle fatta att valpen var död, och till slut så kände vi att vi måste ju ta bort honom så vi gjorde det och då vart hon helt förtvivlad och grät och sprang runt och leta så vi ringde till en veterinär i Uppsala och fick tipset att komma in och röntga för att se om hon hade några fler i magen. Så nu har vi precis varit där men magen var tom.. :(
Så hon fick bara en liten dödfödd unge.. Jätte tråkigt då vi verkligen sett fram emot just denna kullen..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gråter med er och Astrid.

2007-10-06 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback