Bones + Marabou = YEAH!!

Nu har jag skrivit annonsen om kaninerna och burarna iaf.. Och jag har även satt ut annonsen på Zoonen och Kanin.ifokus.. Nu återstår bara att ta nya bilder på ungarna så att jag kan sätta ut annonsen på blocket oxå..
Hoppas dom får nya bra hem.. :) Och rätt snart oxå!! Kan inte ha kvar dom längre..

Fick erbjudandet att få hem 3 dräktiga virvel marsvin som jourhem, men det har jag väl varken riktigt tid lr lust med.. Fast visst vart man sugen.. Bebisar är ju alltid kul, och nån liten liten slant skulle man väl kunna tjäna men inte tillräckligt för att det skulle vara värt det.. :/

Men nu: BOOOOOOOOOOONES!! <3 och en liten chokladbit till skulle nog kunna slinka ner.. :P Bara för att jag saknat den så mkt.. *thihi* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback