Barnvakt, Hundvakt och lite allt i allo vakt..

Sitter hemma hos mamma.. Har sovit här i natt eftersom mamma jobba och Astrid vill inte sova där nere så då fick jag komma och sova här uppe med henne.. Astrid ska ju nämligen valpa snart så man måste ju ha lite koll på henne..
Och nu har mamma åkt iväg med Kissekotten för att ta stygnen på magen för att hon kastrerades ju för nån vecka lr två sen.. Eller 10 dagar är det väl sedan, för man brukar väl ta bort stygnen efter 10 dagar.. Eller har jag fel? ;P
Mamma hade planer på att kanske kastrera henne men så går hon och får livmodersinflamation så mamma behövde inte ens tänka på det utan hon var ju mer lr mindre tvungen och eftersom det vart akut så gick det ju på försäkringen.. Så tur i oturen kan man väl säga.. Mamma hade mer lr mindre bestämt sig för att kastrera henne men hon hann inte innan hon var tvungen att skicka in henne för att opereras mot inflamationen.. :P
Så det vart lite billigare, men ändå några tusen..

Så nu e dom iaf och tar stygnen vilket har gjort mig till barnvakt.. :P För nästan precis när Felicia kom hem så åkte mamma iväg.. Och så ringde Felicia hit sin kompis Tim så jag är dubbelbarnvakt.. Men jag skicka in Elliott där så får dom passa honom så kan han passa dom tillbaka... *thihi* :P

Usch är trött.. Sov inge bra.. Udden snarkar ju som jag vet inte vad och till en början så kunde jag inte somna.. Tv-kanalerna fungerade ju inte heller men som tur va funka ju dvd:n så jag hittade den här filmen "Och så kom Polly".. Den gick väl även tidigare på tv:n samma dag tror jag.. Men den kollade jag på iaf.. Sen så försökte jag sova..

Men nu skriker barnen att Elliott har "bajjat"... Hmm... Undra vad det kan betyda.. Ska jag skrika att den som håller i honom får byta lr den som märkte det får byta.. :P *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback