Barnvakt, Hundvakt och lite allt i allo vakt.. IGEN..

Med andra ord så sitter jag hemma hos mamma.. *thihi* Har sovit här och varit hundvakt, lr varit jag är det fortfarande men nu är jag barnvakt oxå åt Felicia och hennes kompis Sheila.. :) Men dom sköter sig rätt bra själva så man behöver inte passa dom så mkt..
Och Ellis sover, men han lär väl vakna snart då han somna innan han hunnit ätit lunch.. Så han lär väl vakna och vara hungrig..

Har fått besök här oxå.. Sofia från mammas jobb kom och kolla på lilla valpen.. :) Lilla Roddan.. Och tror ni hon vart kär lr?? ;P Men vem blir inte det? ;)

Och igår flyttade marsvinen..

Nää nu vart jag distraherad så nu ska jag inte fortsätta skriva.. Blir ju bara strunt.. Som vanligt mao.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback