Barnfri helg..

Vet inte om jag ser framemot helgen som kommer nu.. E ska nämligen sova borta från fredag till söndag.. Visst ska bli skönt men han har aldrig sovit borta två nätter i rad förut.. Jag har aldrig sovit borta från honom två nätter i rad under hela de 10mån han levt.. :/
Plus att han ska sova hon pojkvännens syster som han inte känner så jätte bra.. Fast han och Udden sov ju däremot där tis-ons förra veckan så det var ju inte så länge sedan han träffa henne.. Och hon är en vettig tantaloona så det är jag ju inte orolig för.. Hon har två barn, som iof är stora nu men hon vet ju hur man gör.. ;P Så det ska ju inte bli nån fara men ändå...

Mesig som man e.. :P

Jag och Udden ska städa och fixa iordning hemma hela helgen, plocka ner skötbord och lite sånt.. Man behöver ju inte ha två skötbord i badrummet sägs det.. :P *haha*

Vi har lite att göra.. :/ Men ska se om vi kanske kan få tid med en bio lr nått.. Kanske en mysig hemma kväll med hyrd film och MASSA chips o dipp.. ;P Vart så sugen när Maggi nämde det.. Synd att det är så långt till Statoil.. :P
Får väl nöja mig med chokladen jag har hemma.. *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback