Äntligen!!

Satte in en annons på marsvinen och då på nått sätt kom jag in på ITsajten och vad hitta jag där?? Det inte INTE en naken militär.. :P Utan det var en ny laddare till min mobil för endast 59kr + frakt 29kr.. Så om 3-4dagar kan jag äntligen ladda min mobil utan att få massa problem!! ;)

Då blir jag glad..

Passade även på att köpa en batteriladdare med 4st batterier för 79kr tror jag det var lr nått sånt.. Allt som allt gick iaf för 177kr, vilket jag inte tyckte var så farligt.. Speciellt inte när Udden betalar.. :P Fast eftersom jag redan betalat så lär det vara jag som betalar dom, men det är ju jag som ska använda dom så det är väl inte helt fel det.. :)
Har igentligen inte råd men är i stort behov av en ny laddare!! :)
Och nu är den snart på väg hit.. WIIEEE!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback