Ångest..

Nu börjar ångesten komma.. Vill inte åka.. Vill inte duscha.. Vill inte klä på mig.. Är tjock ful och äcklig.. Tycker inte om mig själv.. Blä blä blä..

Frågan är om jag ska ta mig i kragen och åka iaf lr om jag ska stanna hemma.. Bara jag bestämmer mig brukar det gå bra.. Men det är nu innan jag bestämt mig som det är värst.. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!!

Vill inte vill inte vill inte.. Jag kommer att vara den tjockaste och fulaste där.. Vill inte.. Mår inge bra...

Men barnvakten tar jag gärna iaf... Så att jag kan få vara lite för mig själv och göra absolut INGENTING!!
Jag behöver vara ensam.. Jag får aldrig vara ensam.. Jag vill jag vill jag vill..

Usch.. Sitter och gråter.. Kan inte sluta.. Vill inte vill inte vill inte..



Ingen att prata med.. Ingen förstår..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vet du om att du är värdefull? de som bara ser skalet skippa dem, de kan ej se din personlighet.

2007-10-03 @ 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback