Aj Aj Aj AAAAAAJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skulle vara duktig och plocka ur diskmaskinen.. Nått jag ALDRIG tänker göra igen för AJ vad ont det gjorde..

image144

Jag skulle lägga tillbaka den där skyddsgrejjen man har i micron på micron, för den hade ju då blivit diskat och då på nått sätt så har jag omkull den där träbrädan som jag var tvungen att ta bort igår för att få ut Prutt ifrån under diskbänken.. Och den hamna så perfekt rakt på tån.. Pektån?! Dvs tån brevid stortån.. Och aj aj aj vad det gjorde ont.. Det gör fortfarande ont.. Har inte helt läkt heller utan börjar blöda lite då och då igen.. Inge bra..
Men men.. Får väl skylla mig själv när jag e så jävla klantig.. *suckar*

Frågan är om jag kommer att få behålla min tånagel.. :/

Kommentarer
Postat av: Sofia

AJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback