Westlife..

Jag tror att jag har "glömt bort" lite hur bra Westlife faktiskt är.. Var ett STORT fan förut men det har lite runnit ut i sanden med åldern och sen att Brian hoppade av så känns det inte samma sak längre.. Det var ju honom jag träffa.. ;P *thihi* Men dom e f*n grymt bra på att sjunga..

Kan ibland komma på mig själv att sakna den där känslan av att stå och frysa häcken av mig utanför hotell i hopp om att se dom.. Kommer ihåg när jag, Sara och Therese fick för oss att ta garage vägen in i Sheraton hotell.. Det gick inge vidare.. *asg* Vi kom in i garaget och sedan öppnade vi en dörr som ledde ner i garaget och när vi öppnade där så flög det en duva en bit framför oss varav Therese som har världens värsta fågelfobi börjar skrika och springa iväg så där gick den planen i stöpet.. *asg* Frågan e ju vad vi skulle ha gjort om vi mot alla odds kommit in på Sheraton.. Skulle vi sprungit runt och knackat på alla rum då lr ihop om att Moffatts (som det var den gången.. ;P) skulle öppna.. Och om vi mot ännu flera odds skulle hitta dom.. Vad skulle vi gjort då?! Spelar kort?! Jag tror ju inte det.. Stått och dregglat och glömt bort all engelska.. Ja det tror jag nog är mer likt.. *asg* :P



Tänk ändå så många små dumma/roliga/idiotiska/roliga/roliga/knasiga/roliga saker man gjort.. ;P *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback