Vad trött jag blir..

Jag vill bara gå å lägga mig och sova och vakna om nån vecka lr så.. Eller på torsdag, lagom till att Udden kommer igen.. *thihi* ;P

Ringde dom på soc idag om mina pengar, varpå dom säger att dom har inte fått nån ansökan.. :S Väldigt konstigt då jag själv har personligen lagt den på deras brevlåda.. :S Så frågan e hur f*n den då kunnat komma bort..
Då måste ju nån ha slängt den lr nått.. Skumt är det iaf..
Jag som tog ett kuvert från ett kort jag köpt till Udden för att posta den för att jag inte hade några vykort hemma.. :/
Värdelöst..

Usch jag blir bara arg när jag tänker på det..

Och så började jag gråta i telefonen oxå.. vilket jag oxå hatar!! Men jag kunde inte hjälpa det.. Allt går åt helvete och det kändes inte som att han trodde på mig.. :S Nää fy.. Ska försöka att inte tänka på det mer..

Fy.. ska nog gå å lägga mig på soffan en stund nu.. Lr kanske spela lite playstation.. Äsch jag vet inte.. Tar nog och ringer Udden istället.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback